آیا آن را به خودتان کلمه کلیدی بهینه سازی

[ad_1]

اولین گام در یک موتور جستجو بهینه سازی مبارزات انتخاباتی خود را برای انتخاب کلمات کلیدی و یا روز برای هر یک از صفحات وب خود را. کلمات کلیدی این شرایط است که موتور جستجوی کاربران در کادر جستجو تایپ برای انجام یک پرس و جو. کلمات کلیدی مناسب کسانی است که:

  1. به وضوح توصیف هدف و محتوای سایت خود را, و
  2. اجازه می دهد سایت خود را به نشان می دهد تا به عنوان نزدیک به اولین صفحه نتایج که ممکن است.

یک موقعیت خوب نیست تنها بستگی به انتخاب خود را از کلمات کلیدی. آن نیز بستگی دارد چگونه به خوبی شما موقعیت کسانی که کلمات کلیدی در صفحه وب خود را و چگونه بسیاری از کیفیت صفحات خارجی با لینک به شما. اما انتخاب اشتباه کلمات کلیدی می تواند پرتاب کردن کل موتور جستجو بهینه سازی استراتژی بنابراین شما نیاز به سرمایه گذاری چند ساعت و مطمئن شوید که شما آن را درست انجام دهد.

بیایید شروع با صفحه اصلی خود را. در آن نگاه کنید با دقت و نوشتن کلمات و عبارات است که بهترین تعریف سایت خود ، سعی کنید به شکل دو یا سه کلمه عبارات پس از رقابت برای یک کلمه روز شدید است و آن است که تقریبا غیر ممکن است برای به دست آوردن یک موقعیت بالا برای آنها. به همین دلیل است که از حالا ما خواهد شد بحث در مورد روز نه کلمات کلیدی.

هنگامی که شما را توسعه داده اند, خود را از لیست بالقوه روز شما آماده برای گام بعدی: تحلیل عرضه و تقاضا برای آن روز و انتخاب بهترین آنهایی که (کسانی که با خوب تقاضا و عرضه به اندازه کافی).

ما برای اولین بار بررسی تقاضای خود را برای انتخاب روز. برای این کار ما را برای Overture جستجو عبارت Suggesion ابزار:

http://inventory.overture.com/d/searchinventory/suggestion/

اورتور محبوب pay-per-click search engine (همانطور که می دانیم pay-per-click موتورهای جستجو تنها کسانی هستند که افشای کلید واژه poplularity به صورت رایگان). شما خواهد شد و سپس نوع هر یک از روز انتخاب شده توسط شما و ببینید که چگونه بسیاری از مردم در جستجوی آن شرایط است. این ابزار به شما نشان می دهد تنها کسانی که جستجوهای انجام شده در اورتور (و تنها در یک ماه). اما محبوبیت نسبی هر یک جستجوی عبارت خواهد بود بسیار مشابه در دیگر موتورهای جستجو به عنوان به خوبی.

در علاوه بر این به شما گفتن اگر خود را انتخاب روز در حال محبوب این ابزار به شما نشان می دهد روز دیگر است که شما ممکن است فکر که حتی ممکن است بیشتر مربوط به سایت شما است. برای مثال اگر شما برای اولین بار keyphrase بود “رستوران ایتالیایی”, عبارت جستجو ابزار پیشنهاد نیز نمایش داده خواهد شد دیگر عبارات جستجو محبوب مانند: “لذیذ رستوران ایتالیایی”, “شمالی رستوران ایتالیایی”, “رستوران ایتالیایی پیتزا فروشی”, “ایتالیایی رستوران میامی” ، شما همچنین ممکن است سعی کنید دیگر روز به عنوان مثال: “غذاهای ایتالیایی” و آمده تا با مشخص تر روز مانند: “خوب آشپزی ایتالیایی”, “غذاهای ایتالیایی میامی”, “شمالی غذاهای ایتالیایی”,”, ایتالیایی, آشپزی, ناهارخوری زیبا”, “لذیذ غذاهای ایتالیایی” ،

آنچه شما باید انجام شود این است که به اعتبار و خود را بزرگ تر ببینید استخر محبوب در تقاضای بالقوه روز برای صفحه وب خود را.

گام بعدی این است که به بررسی عرضه و یا به عبارت دیگر به ببینید چقدر رقابت وجود دارد برای انتخاب کلمات کلیدی. شما می خواهید به تمرکز بر روی روز که در آن رقابت کمتر شدید. برای مثال chosing “رستوران ایتالیایی” به تنهایی قطعا شما صدمه دیده است. وجود دارد بنابراین بسیاری از آنها که شانس خود را برای نشان دادن در یک advantagous موقعیت در نتایج جستجو بسیار باریک هستند.

پس گفت که, دریافت لیست خود را از روز رفتن به گوگل ( http://www.google.com ) نوع و در هر یک از آنها را در جعبه جستجو. خود را وارد کنید روز در داخل علامت نقل قول (برای فیلتر کردن کمتر نتایج مربوطه) و ببینید که چگونه بسیاری از نتایج هر فرد پرس و جو تولید ساخت یک توجه داشته باشید از کسانی که با تعداد نسبتا کمی از نتایج (رقابت کمتر). شما چوب با keyphrase که:

  1. بهترین توصیف موضوع و محتوای صفحه خود را.
  2. محبوب عبارت جستجو با توجه به اورتور را پیشنهاد عبارت جستجو ابزار.
  3. تولید تعداد نسبتا کمی از نتایج پس از انجام جستجو در گوگل.

اگر “لذیذ ایتالیایی رستوران” keyphrase که بهترین ملاقات با این سه معیار آن را تبدیل به اصلی خود را keyphrase. برای دریافت نتایج حتی بهتر شما می توانید انتخاب کنید یک دوم keyphrase به صفحه خود را بیشتر مربوط به حتی بیشتر خاص تو رفتگی در دیوار. برای مثال اگر شما رستوران در میامی, شما می توانید نظر در “میامی” دوم keyphrase.

هنگامی که شما را انتخاب کرده اند این روز را برای شما در صفحه اصلی همین کار را برای دیگر صفحات را در سایت خود.

شما خواهد شد و سپس خود را انتخاب روز و بهینه سازی صفحات خود را به شدت برای آنها. این شامل قرار دادن آنها در مکان های استراتژیک در عنوان سرفصل و بدن از هر صفحه.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *