این Scouage از چاقی

[ad_1]

همانطور که ما وارد ارشد ما سال ما هستند بیشتر در معرض ابتلا به قرار دادن بر روی وزن اضافی. این را می توان با این واقعیت توضیح داد که همانطور که ما مسن تر رشد متابولیسم بدن ما پایین می رود به خصوص در حالی که در حال استراحت. وقتی این اتفاق می افتد ما را سوزاند کالری کمتری دارند. ما همچنین تمایل به خوردن غذاهای اشتباه و مقادیر بزرگتر از این مواد غذایی است. این به علاوه ما سبک زندگی بیحرکت بیشتر سالمندان هستند که منجر به راحتی منجر به این وزن به دست آورید. تقریبا ترجمه این بدان معنی است که ما در حال سوزاندن کالری کمتری در حالی که افزایش کالری مصرفی ما است. همراه با این واقعیت است که ما نیاز به خوردن بیشتر به این خاطر که ما در معرض بودن به مواد غذایی بیشتر با بخش بزرگتر به سرعت در حال افزایش وزن ما مشکلات در بالاتر از همیشه قبل از.

غذا خوردن بیشتر است یک منبع برای به دست آوردن وزن به سادگی به این دلیل که بخشی از مواد غذایی در خدمت تبدیل شده اند گسسته و خیلی بیش از حد به ترویج یک رژیم غذایی سالم با کالری-دانا است. رفتن به رستوران ها که در خدمت مواد غذایی در بخش های کوچکتر معمولا خواهد بود دوری بسیاری از کاربران. غذا خوردن می تواند یک چالش برای برخی از افراد در انتخاب مناسب مواد غذایی برای خوردن.

مدیریت وزن خود مشکلات را به دنبال دارد بسیاری از تغییرات در شیوه زندگی. اولین و مهمترین, شما باید به “انگیزه”. انگیزه خود را برای تغییر شیوه زندگی خود را است یک شماره یک اولویت است. از خودتان بپرسید; آیا شما می خواهید به احساس بهتر است ؟ آیا شما می خواهید به نگاه بهتر است ؟ آیا شما قول می دهم که شما را به تماشای رژیم غذایی خود را و کاهش مقدار غذا می خورید ؟ آیا شما قول می دهم سعی کنید برای کاهش استرس زا چیزهایی که در زندگی خود تاکید می کند که کمک به غذا خوردن خود را بیشتر ؟ و اولین و مهمترین, شما وعده برای شروع یک برنامه ورزشی و چوب به آن ،

در حال حاضر داشتن ساخته شده و این وعده را به خود, خود را, گام بعدی این است که شاهد ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود را به صورت فیزیکی. بحث با او/او چه برنامه ورزشی شما باید یا نباید انجام دهد. بعد از آن شما باید پیدا کردن یک برنامه ورزشی است که شما احساس راحتی با. به یاد داشته باشید اکثر مردم شروع یک برنامه ورزشی را متوقف خواهد کرد قبل از یک ماه. رفتن به سالن ورزش ممکن است به اثبات می شود بدون هیچ زحمتی برای برخی از. من پیشنهاد می کنم یک برنامه ورزشی است که می تواند در خانه انجام می شود. یکی است که به شما یک تمرین کل بدن و نه بیش از حد از وقت خود را. این نوع از برنامه را اساسا اطمینان حاصل شود که خواهد بود مناسب تر به چوب با آن. همچنین مطمئن شوید که برای دیدن دندانپزشک شما. بهداشت دهان و دندان از اهمیت زیادی برخوردار است. هر گونه مشکلات است که می تواند تداخل با جویدن مواد غذایی خود را به درستی خواهد علت نامناسب و جذب مواد غذایی خود را.

بخوانید در سلامت نکات زیر چگونه شما می توانید شروع این تغییرات در شیوه زندگی است که کمک خواهد کرد که شما از دست دادن وزن و حفظ وزن سالم و یک زندگی سالم تر و قوی شیوه زندگی است.

بهداشت نکات***

  1. غذا خوردن سالم با هضم خوب خواهد شد اجازه می دهد بدن به تمام مواد مغذی مورد نیاز و اجازه می دهد بدن خود را به جذب این مواد مغذی است. با شروع رژیم غذایی خود را به خوردن غذاهایی که سرشار از محتوای آب. غذاهایی مانند میوه ها و سبزیجات است. سبزیجات به خصوص زمانی که خام خورده بالاتر در محتوای آب از کسانی که پخته شده.
  2. خوردن سه وعده های غذایی بزرگ در روز, اما انتخاب کردن به خوردن پنج وعده های غذایی کوچکتر.
  3. آیا جست و خیز صبحانه. شروع روز را با خوردن یک صبحانه دلچسب. پرش صبحانه را تشویق به خوردن وعده های غذایی بزرگتر و وعده بیشتر بین وعده های غذایی. صبحانه باید شامل غلات کامل غلات; مانند انگور آجیل و نیش اندازه خرد شده گندم به سبوس. خود را به حبوبات اضافه کردن میوه مانند توت فرنگی و زغال اخته یا موز. همچنین اضافه کردن برخی از کشمش.
  4. مطمئن باشید به خواندن برچسب مواد غذایی برای تعیین کلسترول و قند و سدیم و کالری.
  5. انواع غذاهای ما غذا خوردن را نیز تعیین کنید که چگونه سالم رژیم غذایی خواهد بود. غذاهایی که حاوی چربی های ترانس هستند بدون هیچ قطعی. گوشت قرمز خورده می شود یک بار در هفته. انتخاب گوشت که نیست سنگ فرش مرمر با چربی و باید کمرنگ از همه ،
  6. نه سرخ کردن مواد غذایی خود را و نه باید به شما خرید مواد غذایی که آماده شده اند توسط deep-frying.
  7. خوردن کربوهیدرات های تصفیه شده مانند نان سفید و ماکارونی و برنج سفید و سیب زمینی. انتخاب کردن به جای 100% کل نان گندم کامل و برنج قهوه ای-گندم پاستا. خوردن کربوهیدرات های تصفیه شده باعث می شود بسیار سریعتر هضم غذای خورده شده و ارسال خواهد شد گلوکز (طبیعی قند) را به جریان خون خود باعث پانکراس انسولین آزاد برای جذب قند. این افت ناگهانی قند ناشی از انسولین باعث می شود که شما برای تبدیل شدن به گرسنه دوباره.
  8. بخش مواد غذایی از نگرانی آینده. بخشی از ماهی یا گوشت مرغ باید بزرگتر از مناسب می تواند در کف دست خود را. بخشی از میوه ها و سبزیجات به اندازه یک فنجان.
  9. تعداد کالری خورده و تعداد کالری استفاده می شود تعیین خواهد کرد اگر شما در حال به دست آوردن از دست دادن یا حفظ وزن خود را. این calorie counter زیر را به شما guesstimate از کالری شما می تواند مصرف. اساسا خوردن کالری بیشتر و نه ورزش را تضمین می کنند که شما به دست آوردن وزن است.

مصرف کالری محاسبه

زنان

مردان

بیحرکت…

Wt. X 12

Wt. X 13

نور فعالیت های…

Wt. X 13

Wt. X 14

وزش فعالیت های…

Wt. X 14

Wt. X 15.25

متوسط تا سنگین فعالیت های…

Wt. X 15

Wt. X 16.5

سنگین فعالیت های…

Wt. X 16

Wt. X 18

پس از کنترل رژیم غذایی خود را مصرف بعد از آن شما باید پیدا کردن یک برنامه ورزشی است که مناسب شما. این برنامه باید آسان و راحت به انجام و یا شما نمی چسبد با آن تضمین شده است. این است که در آن انگیزه از اهمیت زیادی برخوردار است. قبل از شروع هر برنامه ورزشی, بحث در مورد وضعیت سلامت خود را با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود را به طوری که او/او را تایید خود را با شروع یک برنامه ورزشی. برنامه تمرین شما باید یک غیر-تاثیر کل بدنه است که می تواند به راحتی انجام می شود در خانه است. من آن را توصیه می شود انجام شده در روزانه.

شما باید بستگی به برنامه ورزشی خود را به تنهایی. شما باید آن را کسب و کار خود را به فعال تر شدن در فعالیت های روزانه خود را. کلید واژه ها “نگه داشتن در حال حرکت”! نه بستگی به رانندگی زمانی که شما می توانید به راحتی راه رفتن به نزدیک مقصد. سعی کنید به راه رفتن و قدم به هر کجا که ممکن است. پیاده روی های طولانی. دوچرخه سوار هنگامی که شما می توانید. شنا زمانی که ممکن است. آیا نشستن در تمام طول روز طولانی است. آیا استفاده از کنترل از راه دور برای تلویزیون خود را. تغییر کانال به صورت دستی. به یاد داشته باشید هر جنبش شمارش نسبت به مصرف کالری خود را.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *