باید رستوران ها استفاده از یک نخست فروشنده ؟

[ad_1]

من فروخته شده ام به رستوران برای بیش از 25 سال است. بسیاری از آنها مادر و پاپ و برخی از آنها در مقیاس بالا سفید سفره ناهار خوری خوب است. این ترکیب همچنین شامل مدارس و بيمارستان ها و خانه های سالمندان.

بسیاری از رستوران ها همچنان به فکر می کنم که آنها نیاز به خرید از تامین کنندگان متعدد به منظور به دست آوردن بهترین قیمت برای اقلام آنها را خرید. نظر من این نیست و نبوده است بهترین استراتژی برای یک رستوران اگر آنها می خواهند به رشد کسب و کار خود و بهبود خط پایین خود را.

تمام زنجیره حساب شما ببینید هر روز فقط یک تامین کننده اصلی. شما می توانید بقیه مطمئن است که آنها صرف میلیون ها نفر تکمیل مدل کسب و کار خود به سرمایه گذاری در بازگشت خود را در سرمایه گذاری.

وجود دارد بسیاری از مناطق است که شما هزینه پول اگر شما چندین تامین کنندگان. چگونه بسیاری از مردم فروش شما را مجبور به مقابله با هر هفته ؟ چگونه بسیاری از تحویل می توانید آینده خود را از طریق درب پشت هر هفته ؟ چند بار در هفته انجام دهید شما باید برای متوقف کردن آنچه شما انجام می دهند به قرار دادن یکی دیگر از سفارش ؟ چگونه بسیاری از چک های شما نوشتن هر هفته ؟ چگونه بسیاری از وانت و اعتبار شما در مقابله با هر هفته ؟ چه مقدار زمان آن را به حسابدار خود را برای پیگیری همه این تامین کنندگان?

هنگامی که شما در نظر تمام این چیزها را فقط معنی ندارد برای انجام این کار هفته به هفته, اما تلاش برای متقاعد کردن برخی از اپراتورها چقدر وقت و انرژی آنها در حال هدر رفتن است فقط بی فایده است. که می تواند و باید صرف کار بر روی گرفتن مشتریان جدید از طریق درب جلو.

بنابراین سعی کنید به مقاومت در برابر این مسیر گیلاس چیدن تمام تامین کنندگان خود را به امید بهبود خط پایین خود را. زنجیره ای حساب باید یک سیستم اثبات شده چرا استفاده از آن را برای خود فایده ای دارد ؟

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *