تاریخچه مختصری از Quizno را Subs

[ad_1]

Quizno زیر تواضع شروع در یکی انفرادی محل در گوشه ای از 13 و گرانت در دنور, کلرادو مشغول سرمایه تپه محله در سال 1981. حدود شش سال بعد در سال 1987 پس از استراق سمع در سخن گفتن با مشتری, کارآفرین ریک Schaden باز برای اولین بار حق رای دادن در نزدیکی بولدر ، پس از چهار سال با بهره گیری از وحشی محبوبیت خود را با کسب و کار کوچک سرمایه گذاری, Schaden, همراه با پدر خود خریداری کل حق رای دادن عملیات در سال 1991 (ویکیپدیا, n.d.). این Schadens بودند شدیدا به حل و فصل خود را زنده به تازگی به تصویب رسید شرکت بیانیه ماموریت:

“به رهبر در سریع سرویس رستوران با سرو بهترین ساندویچ ها و محصولات در داخل و اطراف ساندویچ در بازار… یک رستوران موفق و یکی از موفق wowed مشتری در یک زمان.” (Quizno را, n.d.)

در اواسط سال 1990 به Schadens’ کسب و کار سرسختی بود شروع به پرداخت کردن. مجلات کسب و کار بودند ستایش منحصر به فرد و نوآورانه رستوران مفهوم بود که Quizno زیر. اگر چه Quizno زیر اختراع نشده تست, زیر, آنها به طور گسترده ای شناخته مفهوم خود را از طریق تبلیغات است. ارائه شده توسط مشتریان منحصر به فرد ترد و عطر و طعم گرم و تازه, تست, زیر, طعم و مزه از زیر افزایش یافته است و کیفیت مواد تشکیل دهنده بسیار برجسته تر است. شعار خود را “بهت… توست!” درستی و موجز قطاری از جوهر از این درک تجربه. Quizno زیر را صرف بی اندازه از مقدار از زمان خود را امضا مشخصه. یک مشتری اماکن سفارش با یک کارمند و مواد تشکیل دهنده اصلی اضافه می شوند در بالای نان. باز رو زیر دنبال آن بالا است و سپس در انجام یک تسمه نقاله داخل توستر برای حدود 30 ثانیه است. مشتری پس از آن به شرح زیر خود را و یا او را زیر همراه به ایستگاه بعدی که در آن از پر کردن اضافی را می توان اضافه شده قبل از ساندویچ پیچیده شده و به مشتری داده می شود. ساده اما موثر Quizno زیر مفهوم ثابت شده است چنان محبوب است که archrival مترو به تازگی اضافه شده گزینه ای از اجازه دادن به مشتریان را انتخاب کنید و سفارش خود را subs تست در سال 2004. به همین ترتیب بوستون بازار اضافه شده تست subs به منوی آن در سال 2005 و Blimpie اخیرا به دنبال کت و شلوار در سال 2006 (ویکیپدیا, n.d.).

در حالی که اکثر رقبا در سریع رستوران خدمات صنعت تلاش برای افتراق صرفا بر اساس سه بعد از پاکیزگی و کیفیت و خدمات Quizno زیر می توانید به جای ویژگی موفقیت خود را بر اساس ارائه به مشتریان با کیفیت محصولات از منوی خود را. معمولی زیردریایی ساندویچ رستوران سنتی ارائه عادی منوها شامل uninspiring BLT را Cheesesteaks و تن ماهی Subs. Quizno زیر به جای ارائه می دهد آرایه وسیعی از دهان آبیاری امضا انتخاب چنین به عنوان مرغ Carbonara تند مونتری باشگاه و ترکیه بیکن Guacamole. Quizno زیر به برجسته در بهبود عطر و طعم مشابه در مقابل رستوران ها بر اساس انحصار از مواد تشکیل دهنده خود را. به جای استفاده از generic مواد برای استفاده در هر یک از آنها جایگزینهای Quizno زیر به جای استفاده از منو-موارد خاص صرفا برای برخی از آیتم های منو که حذف شدند از دیگران است. به عنوان یک مورد در نقطه, مرغ خود را Carbonara با استفاده از تکه بیکن قطعه در حالی که خود دو بیکن BLT با استفاده از تمام نوار بیکن به منظور افزایش ویژگی خاص عطر و طعم از منو انتخاب کنید. در عین حال Quizno را زیر می کند و نه تنها آن را محدود منوی ساندویچ ساندویچ. اضافی و آیتم های منو شامل Craveable سالاد, تازه, سوپ, آرشیو, انتخاب, نوشیدنی, دسر و طرف Kidz گزینه های به تازگی اضافه شده تست لذیذ نان کاسه.

در عرض 5 سال از خود شرکت خرید Schadens دیدم Quizno زیر رشد به 100 مکان در سال 1996. هر چند هنوز رتبهدهی نشده است مشهور بر اساس ملی از طریق نشان داد و ثابت افزایش آگاهی نام تجاری و به رسمیت شناختن نام مترادف با کیفیت این شرکت به سرعت گسترش یافت و به 1000 حق رای دادن مکان تا پایان این دهه در سال 2000. این Schadens به زودی شروع به دریافت ملی تحسین خود را بطرز شگفت انگیزی سریع پیروزی در رقابتی سریع رستوران خدمات, صنعت, صنعت و برای آینده پتانسیل رشد از Quizno زیر حق رای دادن. Quizno زیر به سرعت در حال گسترش در عرض 3 سال باز 2000 هفتم محل در سال 2003. اگر چه هنوز کسری از تعداد کل مترو به عنوان سال 2005 Quizno را از بقیه پیشی گرفته است Blimpie را به عنوان دومین زیردریایی ساندویچ های زنجیره ای در شمال امریکا است. تقریبا همه از مکان های متعلق به فردی franchisees با تنها 2 شرکت متعلق به مکان. در حال حاضر وجود دارد بیش از 4000 Quizno زیر مکان در ایالات متحده بیش از 300 مکان در کانادا و 100 مکان های اضافی در سراسر 13 کشور از جمله استرالیا, جزایر کیمن, گوام, ایسلند, ایرلند, ژاپن, نیوزیلند, پاناما, پورتوریکو, کره جنوبی ترکیه و انگلستان (ویکیپدیا, n.d.). با توجه به Quizno زیر حق رای دادن تبدیل شده است به طوری پرکار که یک حق رای دادن جدید باز است و هر 9 ساعت (Quizno را, n.d.). Quizno زیر به طور پیوسته صعود مجله کارآفرین را حق رای دادن 500 رتبه بندی برای تبدیل شدن به سوم محبوب ترین فرانچایز در جهان پس از دوم منحنی برای زنان و مقام اول مترو. Quizno زیر نیز رتبه اول برای 5 سال متوالی به عنوان برترین رستوران حق رای دادن در کشور, رستوران, اخبار, بالا 100.

اخیرا این شرکت مجموعه مناظر خود را در مبارزه با سر در آن قوس کینه جویی مترو. آخرین سالوو با هدف به طور مستقیم در مترو اخراج شد در تاریخ 18 سپتامبر 2006 به نام “دنده نخست چیزاستیک, چالش است.” Quizno زیر را قاطعانه کمپین تبلیغاتی خود می بالد که خود را چیزاستیک, امکانات دو بار گوشت تا آنجا که مترو را چیزاستیک. مشتریان واجد شرایط برای یک ساندویچ کوپن اگر آنها خرید یک دنده نخست چیزاستیک, و به طور کامل با خرید خود راضی (ویکیپدیا, n.d.).

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *