جستجوی محلی خود را می توانید کسب و کار بیشتر “Googable”

[ad_1]

یکی از چالش های کوچک و محلی کسب و کار وب سایت است که در بر داشت در میان بی شمار از رقبا هر دو به صورت محلی و در سراسر کشور که بازدید کنندگان با جستجو آنها را با استفاده از موتورهای جستجو. جستجوی محلی ممکن است پاسخ را به کسب و کارهای کوچک مشکل است.

اگر شما متوجه نمی, “گوگل محلی” لیست سه شرکت قبل از شماره یک های آلی مثال زمانی که خوانندگان در حال پرس و جو برای یک کلمه کلیدی و یک شهر است. برای مثال “دنور مسکن” یا “اوماها فروشگاه سخت افزار”. این نوع از موتور جستجوی املاک و مستغلات در حال تبدیل شدن بیشتر و بیشتر با ارزش و سود آور به عنوان کسب و کارهای کوچک دیده می شود در نتایج موتورهای جستجو و توجیه سرمایه گذاری خود را در وب سایت خود را.

اگر کسب و کار کوچک وب سایت به نظر می رسد حداقل در صفحه اول لیست های محلی این می تواند مزایای قابل توجهی برای شما و سود خود را. کسب و کارهای کوچک نیاز به انجام برخی از افزایش سرعت وب سایت خود را در موتور جستجو بهینه سازی استراتژی در لیست های محلی و به دست آوردن یک موقعیت بالا وجود دارد. در اینجا چیزی است که گوگل به نظر می رسد فراتر از فقط ثبت نام وب سایت خود را در گوگل محلی:

آدرس فیزیکی و محلی کلمات کلیدی ذکر شده در سایت شما و صفحات

آدرس خود را و کلمات کلیدی ذکر شده در سایت های دیگر خود را در بازار مربوطه جامعه

آدرس خود را و کلمات کلیدی ذکر شده در دایرکتوری های محلی (اداره کسب و کار بهتر صفحات زرد محلی انجمن رستوران و غیره.)

آدرس خود را در نام دامنه خود را (و نه همیشه امکان پذیر است) و/یا برچسب عنوان

بررسی مشتری از کسب و کار شما (این مهم است برای به دست آوردن بالا محلی موقعیت های جستجو)

از بالا شما می توانید ببینید که شما نیاز به انجام چند چیز برای تبدیل شدن به قابل توجه در موتور جستجو نتایج محلی. اول مطمئن شوید که برای ثبت نام برای گوگل و یاهو! محلی است. این آسان گام اول را به خوبی به ارزش زمان است. همان می رود برای کسب و کار محلی سازمان. اکثر وب سایت ها با دایرکتوری صفحات که در آن شما می توانید لینک به وب سایت شما و توضیحات خود را کسب و کار. خود را به شرح فریبنده به بازدید کنندگان بالقوه.

شما همیشه باید خود را در شهر و یا شهرستان نام در عنوان صفحه اصلی خود و در جایی دیگر در صفحه اصلی خود را. شما باید یک صفحه “درباره ما” با تمام جزئیات کسب و کار خود و موقعیت. استفاده از “کارت ویزیت” فرمت در صورت امکان به لیست این محل خاص.

جستجوی محلی است که خیلی مورد های سنتی با استفاده از بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی صفحات خود را و آنها را به موتور جستجو دوستانه است آن را به عنوان با هر وب سایت است که با هدف قرار دادن بازار جهانی است. این درست است که شما باید به فکر می کنم بیشتر به صورت محلی. این به این معنی است که شهرستان خود را و آدرس در حال حاضر برای تبدیل شدن به بخشی از استراتژی کلمه کلیدی خود را. این مایه تاسف است که گوگل ترجیح می دهد به کسب و کار واقع در نزدیکی به مرکز هر شهرستان داده شده است. اما در اینجا که در آن سنتی SEO کمک می کند.

اگر شما چک کردن گوگل محلی شما ممکن است متوجه شده است که محل آنها را بالا ارتباط در بررسی. و پس از انجام بازدید کنندگان بالقوه خود و مشتریان. آن را ضروری است که شما به دنبال بررسی برای کسب و کار شما. درخواست خود را مورد علاقه مشتریان به ارسال نقد و بررسی کسب و کار شما در یاهو! محلی است. این را نه تنها به دست آوردن شما برخی از روابط عمومی اما همچنین به دست آوردن گوگل توجه است.

اگر کسب و کار شما در حال انجام کاری خاص می باشد که برای نوشتن یک مطلب مطبوعاتی یا یک مقاله در مورد آنچه شما انجام می دهند برای ترویج کسب و کار خود را و آنها را منتشر آنلاین. شما می توانید آنها را منتشر شده در روزنامه های محلی خود را برای انجام این کار به عنوان آنها به احتمال زیاد باید یک سایت آنلاین و همچنین روزنامه های سنتی. حتما به جای آدرس وب سایت خود را در انتشار اخبار یا مقاله.

جستجوی محلی است که به سادگی تشدید سنتی خود را بهینه سازی موتور جستجو و تلاش. برای کسب و کار کوچک است که تنها معاملات محلی است که باید اگر شما یک وب سایت. رفتن به صورت محلی بر روی اینترنت است که به خوبی به ارزش زمان و هزینه است. آن را تبلیغات رایگان به دست آورید و شما یک بازگشت بزرگ در تبلیغات خود دلار.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *