راهنمایی از دست دادن وزن است که کار

[ad_1]

ما به عنوان انسان می دانم که ما باید حق و بدانید چه مواد غذایی برای جلوگیری از. مشکل است چرا که ما در واقع انسان ما مستعد ابتلا به اتفاقات ناگوار در طول راه. آنچه می خوریم و می خواهند همیشه یک اثر در ظاهر فیزیکی ما. اگر ما همچنان به انتخاب یک برنامه رژیم غذایی است که سرشار از چربی ما بیش از حد تبدیل خواهد شد ، وجود دارد صدها نفر از راهنمایی های سالم و اطلاعات وجود دارد اما اگر ما نمی مانند آنچه که ما در حال غذا خوردن ما به زودی چیز دیگری را انتخاب کنید. یک دلیل وجود دارد که چرا برخی از کشورهای در حال زندگی سالم زندگی پس از آن ما هستند. آنچه آنها خوردن است که ما نه ؟ در اینجا برخی از راهنمایی تا همه چیز را کمی ساده تر فرو برد.

چرا سعی کنید به چیزهایی ادویه تا کمی ؟ انجام این کار نه تنها افزایش متابولیسم بدن شما را, اما آن را نیز باعث می شود شما به غذا خوردن آهسته تر. که در خود یک دلیل اصلی که چرا بسیاری از آمریکایی ها اضافه وزن دارند. ما تمایل به خوردن به طور کامل راه بیش از حد سریع است. ما را به لذت بردن از مواد غذایی ما بیشتر اگر ما را هم به طعم و مزه آن است. بدن ما نیاز به زمان برای هضم و سیگنال پاسخ از احساس کامل به مغز ما. هنگامی که ما غذا خوردن در یک سرعت سریع ما نمی دهد بدن ما یک شانس برای پاسخ. ما فقط توقف زمانی که غذا تمام شده است و یا ما شروع به پشت سر هم در درزهای. اضافه کردن کمی ادویه را متوقف نخواهد کرد که پاسخ و اجازه بدن ما هم به سیگنال وقتی که آن زمان به پایان غذا.

که در آن شما می خورید می تواند نقش مهمی در کنترل وزن خود را با موفقیت و یا شکست. در هنگام غذا خوردن سالم انتخاب شوند محدود است. ما زندگی می کنند بیشتر گیج کننده زندگی می کند در حال حاضر که زنان در حال تبدیل شدن پیچیده تر بخشی از نیروی کار ما. وجود دارد کمتر می شود زمان برای آماده سازی وعده های غذایی در اواخر بعد از ظهر یا شب. برای بسیاری از آن را آسان تر است تا چیزی از آماده شدن آن را پس از یک روز طولانی کار می کنند. اما انتخاب را بیشتر وعده های غذایی را در خانه خواهد بود مفید در بیشتر راه بیش از یک. شما آشپز شما شروع به سالم بودن انتخاب زمانی که شما قادر به تصمیم می گیرید چه می رود به وعده های غذایی خود را و آنچه را نمی کند. شما در کنترل بیشتری از کالری مصرفی خود را. گذشته از مزایای رژیم غذایی, شما را پیدا خواهد کرد خود را صرفه جویی در پول در حالی که غذا خوردن در خانه به عنوان به خوبی. نیز وجود دارد مزایای غذا خوردن کنار هم به عنوان یک خانواده در خانه خود را.

بیشتر اضافه کردن لوبیا و عدس به رژیم غذایی خود را. آنها یک منبع عالی از پروتئین و فیبر است. آنها بسیار آسان است برای آماده سازی با صد رقم. پروتئین نه تنها آمده از گوشت. گیاه خواران در سراسر جهان ترکیب پروتئین و فیبر به رژیم غذایی خود را از طریق استفاده از لوبیا و عدس. برخی از انواع لوبیا می تواند ارائه دهد پروتئین در بیش از پنج به هفت گرم در هر وعده. با از دست دادن وزن به عنوان هدف ما انتخاب یک وعده غذایی که شامل لوبیا و عدس عاقلانه خوردن سالم را انتخاب کنید.

آیا شما گرفتن خود را ورزش ؟ ما باید حرکت بدن ما اگر ما برنامه دیدن نتایج. نگاهی به پیاده روی سریع یا دوچرخه سواری. در بسیاری از کشورها وجود دارد که بیشتر دوچرخه از مردم وجود دارد و دلیل خوب است. در نظر گرفتن یک دوچرخه سوار به گوشه ای از فروشگاه به جای رانندگی کمک خواهد کرد که برای دفع ناخواسته وزن به دست آورید.

شما می توانید از دست دادن تا 500 کالری در یک ساده و آسان رفتن سرعت. پیاده روی می تواند انجام این کار و همچنین بسته به سرعت خود را.

نمی جست و خیز صبحانه! قهوه نه صبحانه یا نه. اکثر آمریکایی ها در حال پرواز کردن درب با یک فنجان قهوه در یک دست و کلید های خود را در دیگر. آهسته و زمان را به خوردن صبحانه. هنگامی که شما با جست و خیز صبحانه شما آهسته متابولیسم بدن شما و شما نیز بیشتر در معرض ابتلا به غذاهای پر کالری در وعده غذایی بعدی شما غذا خوردن. خوردن فرنی! آره, از فرنی تا به بسیاری از مزایای بهداشت و درمان. این شامل نه تنها منبع بسیار خوبی از فیبر غذایی است اما آن را نیز شامل میوه ها و جو. همه ثابت شده باشد گزینه های فوق العاده برای از دست دادن وزن برنامه رژیم غذایی. خوردن یک رژیم غذایی با فیبر بالا کمک در کاهش کلسترول بد و نگه داشتن روده خود را به طور منظم. بنابراین توقف و نشستن برای لذت بردن از یک نور صبحانه سالم. این زندگی سالم انتخاب به تنهایی می تواند به معنای موفقیت یا شکست خود را در وزن خود را کنترل اهداف است.

ما نیاز به نگاه چقدر ما در حال غذا خوردن به عنوان به خوبی. آیا شما یک سوپر اندازه خوار? آیا شما واقعا می دانید چه سالم بخش به نظر می رسد مانند ؟ آمریکایی ها شده اند عادت کرده اند به اندازه فوق العاده انتخاب غذا. این فوق العاده حجم وعده های غذایی هستند و در همه جا از طریق درایو را به رستوران. چه کسی می گوید شما باید به خوردن تمام از که ؟ به عنوان به زودی به عنوان صفحه خود را وارد, را نصف و محل آن را در یک بروید جعبه. شما نه تنها خودتان را نجات داد بیش از غرقه شدن شما ذخیره پول به عنوان به خوبی به عنوان شما در حال حاضر یکی دیگر از وعده غذایی. کمی بیشتر صرفه خود را با بخش. هیچ تنظیم سریع قانون که میگه یک وعده غذایی باید شامل پنج یا شش اندازه دوره. اجازه سالاد تواند وعده غذایی خود را به جای فقط یک شروع است. هنگامی که شما خود را پایین تر اندازه سهم شما تبدیل به آگاهی بیشتری از کالری مصرفی خود را.

گیاه باغ خود را به درو مزایای زندگی سالم هر زمان که شما لطفا. شما می توانید فورا افزایش ارزش مواد غذایی می خورید که آنها تازه از باغ. شما لازم نیست هکتار زمین به کشت گوجه فرنگی درخت. آیا شما زندگی می کنند در یک آپارتمان ؟ به عنوان طولانی به عنوان شما را به خوبی خورشید روشن فضا گوجه فرنگی درخت رشد خواهد کرد زمانی که آبیاری و مراقبت. شما موفق تر خواهد بود در استفاده از میوه های تازه و سبزیجات در وعده های غذایی خود را هنگامی که آنها فقط چند پا دور و به آسانی در دسترس شما.

هنگامی که شما سعی می کنید به نکات فوق است که ثابت شده است به کار شما به زودی خود را ساخت گردیده تغییرات به رژیم غذایی خود را. زندگی سالم با انتخاب نه تعهد فعال خواهد شد و سوخت خود را از عادات زندگی سالم برای یک عمر.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *