راهنمایی از دست دادن وزن – بخش کنترل

[ad_1]

بیش از 130 میلیون آمریکایی یا 64 درصد از مردم اضافه وزن یا چاق هستند. این نهاد بسیاری از مردم در معرض خطر ابتلا به بیماری های تهدید کننده زندگی مانند فشار خون و کلسترول بالا دیابت نوع 2 و بیماری های قلبی عروقی و سندرم متابولیک. بسیاری از این مردم می خواهید به از دست دادن وزن, اما هستند یا ناموفق در آنچه “رژیم غذایی” آنها را انتخاب کنید و یا فقط نمی دانم از کجا شروع. واقعیت این است که “رژیم غذایی” شما بروید مهم نیست; این درست است که شما کنترل آنچه که شما می خورید و ورزش. حتی مقاطعه تفاوت های ژنتیکی به معادله آمریکایی’ به دست آوردن وزن می تواند به سادگی با کاهش بخش کنترل و افزایش فعالیت بدنی. خط پایین این است که اگر شما عادت به خوردن کالری بیشتر است که شما رایت شما را تبدیل به اضافه وزن.

عادات غذایی تغییر کرده در طول 25 سال گذشته بیشتر به دلیل خوردن بیشتر. اندازه بخش بدست بزرگتر هر دو در رستوران ها و در خانه است. در واقع شایع ترین مواد غذایی در دسترس بخش بیش از USDA استاندارد. ترین مواد غذایی در حال حاضر در دسترس هستند در بخش بزرگتر اندازه از آنها در 1970s. در سال 1977 شور تنقلات همبرگر و نوشابه تشکیل شده 18.1% کل کالری مصرف شده این تعداد افزایش یافته و به 27.7 درصد در سال 1996 و در ادامه به افزایش است. به طور خاص و شور و تنقلات افزایش 93 کالری نوشابه 49 کالری همبرگر 97 کالری سیب زمینی سرخ شده 68 کالری و مواد غذایی مکزیکی 133 کالری که در مقایسه با اندازه بخش بین دو سال است. این آمار به ویژه مهم است که شما در نظر بگیرید که ده اضافی unexpended کالری مصرف شده در هر روز منجر به یک پوند اضافی وزن قرار داده و در هر سال است.

یک چیز باید روشن ساخته شده است–یک تفاوت وجود دارد بین “اندازه بخش” و “خدمت به اندازه است.” بخش هستند و آنچه که ما در واقع خوردن; وعده هستند و چه FDA برچسب های مواد غذایی خود را بر اساس. کلید کنترل بخش را به بخش های مساوی به وعده. برای انجام این کار شما باید زمان را به “تخم چشم” اندازه خدمت زمانی که شما غذا خوردن. برخی از شباهتها عبارتند از:

–یک عرشه از کارت های بازی و یا یک ماوس کامپیوتر = یک خدمت (3 اونس.) از گوشت مرغ یا ماهی.

–نیمی از یک توپ بیس بال = یک خدمت (1/2 فنجان) از میوه ها و سبزیجات, پاستا یا برنج.

–انگشت شست خود را = یک وعده (یک اونس) پنیر

–یک دست نگه داشتن یک توپ تنیس = یک خدمت (1 c.) از ماست یا سبزی تازه خرد شده

آن را آسان تر برای کنترل اندازه بخش در خانه با چند گام ساده. اندازه گیری وعده های فردی بر روی بشقاب یا کاسه در حالی که شما می دانید چه یک خدمت باید مانند نگاه. دوم جلوگیری از سرو غذا “خانواده و سبک است.” ظرف تا صفحات با بخش های مناسب و لازم نیست برای ثانیه به عقب. خدمت در صفحات کوچکتر–آن را ترفند ذهن خود را به فکر شما در حال غذا خوردن بیشتر است. خوردن هرگز به طور مستقیم از کیسه یا کارتن به عنوان شما هیچ ایده چقدر شما در حال غذا خوردن. قرار دادن خدمت اندازه بر روی یک بشقاب یا در یک کاسه قرار داده و بقیه دور. در طول تعطیلات سال, به عنوان ما در حال غذا خوردن بیشتر و بیشتر خود را کاهش می دهد بخش های اضافی 50% در تعطیلات وعده های غذایی برای جلوگیری از افزایش وزن. در احزاب کوکتل غذا خوردن فقط به آنچه شما را بر روی صفحه خود را به جای چرا در بوفه.

در رستوران شما باید همچنین کنترل بخش. جلوگیری از رستوران های فست فود در دسترس نباشد. آنها نشان داده شده است برای خدمت به بزرگترین بخش. همچنین اجتناب از همه شما می توانید خوردن بوفه; مردم فکر می کنم آنها نیاز به غذا خوردن بیشتر برای به دست آوردن ارزش پول خود را. در هنگام غذا خوردن, درخواست برای نیم یا بخش های کوچکتر است. اگر شما بخش بزرگی بلافاصله اندازه گیری صحیح اندازه خدمت, درخواست, را doggie, کیسه قرار داده و بقیه را کنار بگذارند.

وجود دارد بدون نیاز به رفتن در یک فانتزی, دشوار, یا رژیم غذایی مد زودگذر به از دست دادن وزن به عنوان طولانی به عنوان شما توجه به آنچه که می رود در بدن و فعال ماندن برای سوزاندن آن کالری. به یاد داشته باشید که شما پس از رسیدن به خود را سالم وزن هدف تغییر رژیم غذایی خود را به طوری که شما می توانید اقامت در آن وزن برای بقیه عمر خود را.

منابع: بیکر لری C. “چیدن بازی خود را برنامه ریزی.” انرژی بارژوئن 2004. Hanks, Stephen. “زمستان نگهداری وزن.” انرژی بارنوامبر/دسامبر 2005. لرمان, Robert H. Md Ph. D. و DeAnn J. Liska دکتری “ترکیب بدن و سلامت مطلوب است.” کاربردی علوم تغذیه, گزارشسال 2002. Parlikar, Urmila R خانم “مواد غذایی اندازه بخش افزایش در ایالات متحده است.”

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *