رستوران U-Turn: معکوس یک رستوران فقیر شهرت با برنامه عمل است که با این نسخهها کار!

[ad_1]

آیا شما تا به حال با استفاده از GPS و سرانجام مقصد خود را ؟ آیا صدای شما بگویم به “حقوقی U-نوبه خود به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است؟” یا آن را مستقیم به شما برای رفتن در اطراف بلوک بعدی? من می دانم که این برای من اتفاق افتاده است. گاهی اوقات شما فقط رفتن مسیر اشتباه. این معنا نیست که شما نمی توانید به نوبه خود در اطراف و در مسیر بازگشت به جایی که شما نیاز به. این همان در صنعت رستوران. شاید شما ساخته شده برخی از اشتباه تبدیل می شود و یا از دست رفته برخی از فرصت های, اما این بدان معنا نیست که شما مجبور به رها کردن. شما می توانید به عقب بر گردیم در مسیر. آن نیاز به مقدار زیادی از کار و تعیین, اما شما می توانید آن را مدیریت کند.

یک رستوران است که دارای شهرت فقیر است یک فرصت منحصر به فرد برای از گرو در اوردن خود را در جامعه خود. به سادگی از آنجا که رستوران خود را منفی در جامعه معنا نیست که شما نمی توانید به نوبه خود چیزهایی در اطراف بهتر است.

چگونه می توانم تشخیص اگر من رستوران انجام ضعیف?

  • آیا شما از دست دادن فروش روزانه?
  • است که خط پایین خود را در قرمز ؟
  • آیا شما دریافت یک معامله بزرگ از شکایات مشتری?
  • توسط اتاق ناهار خوری خود را نیمه تمام طول اوج بار ؟
  • آیا شما دریافت نظر منفی کارت ؟
  • آیا شما پیدا کردن آن دشوار است برای حفظ کارکنان ؟
  • آیا شما منفی دریافت رتبه بندی از وزارت بهداشت و درمان?

اگر پاسخ شما بله به این پرسش شما ممکن است در معرض خطر جدی. بسیاری از افراد ممکن است به شما بگویم به بستن درهای خود را و بیش از شروع از ابتدا. در واقع شما در حال حاضر در حال از دست دادن پول و بستن درهای خود را می تواند در نتیجه از دست دادن کل. بهتر است برای باز بماند و نشستن خود را با مدیریت کارکنان و سرپرستان و کار ایجاد طرح عمل در مورد چگونه به رفع مسائل خود را. ایجاد یک طرح برای هر موضوع و راه اندازی یک چارچوب زمانی برای چه مدت شما باید برای حل آن مسئله است. به یاد داشته باشید هر روز که شما صبر کنید, شما در حال از دست دادن پول بیشتر.

این است آنچه شما باید انجام دهید:

  1. جمع آوری صاحبان و مدیران سرپرستان و کارکنان کلیدی برای بحث در مورد مسائل مربوط به برگزاری موفقیت رستوران خود را.

    • استفاده از انتقادات و پیشنهادات خود را برای آماده سازی یک لیست از آنچه که نیاز به ثابت در رستوران خود را.

    • اولویت بندی مهم ترین به کم اهمیت مسائل مربوط به تعمیر.

    • باید این افراد را برخی از زمان به اشفتگی فکری موقتی ایده های در مورد چگونه به حل مسائل.

  2. راه اندازی یک طرح عمل.

    • شروع با بزرگترین مسئله و صاحبان و مدیران و مدیران و سرپرستان اشفتگی فکری موقتی ایده های در مورد چگونه به تعمیر آن مشکل است.

    • مطمئن شوید که برنامه عمل خود است واقع بینانه و روشن اقداماتی که پس از ساخت هر یک از دیگر اقدامات باید قابل اندازه گیری باشد و باید یک چارچوب زمانی برای تکمیل.

    • اختصاص و تقسیم مورد عمل در میان صاحبان و مدیران و مدیران و سرپرستان و کارکنان کلیدی.

    • دادن خود و مدیران خود را یک ضرب الاجل مهم است برای پیشرفت.

  3. اجرای برنامه عمل.

    • اختصاص هر فرد مسئولیت های خاص برای رفع این مسئله است.

    • اگر برای اولین بار برنامه عمل نمی کند را نمی دهد. فقط نیشگون گرفتن و کشیدن رویکرد فعلی سعی کنید یک رویکرد متفاوت و یا حرکت بر روی موضوع دیگری که می تواند این موضوع دشوار است برای تعمیر.

    • اگر کسی انجام نمی دهد/او بخشی سپس به بحث در مورد چرا آن کار نمی کند و تعیین کند چه کمک خواهد کرد که فرد را به طور کامل شرکت کنند. این نیز ممکن است این فرصت را به دیدن اگر یک یا بیشتر از مدیران یا کارکنان در واقع باعث برخی از مسائل.

  4. اگر شما پیدا کردن یک مدیر یا کارمند باعث شده است یکی یا بیشتر از این مسائل شما باید گزینه های مختلف.

    • شفاهی بحث در مورد نگرانی های خود را با آن شخص و از آنها بپرسید که چگونه آنها می خواهم تا خود را بهبود بخشد. ارائه پیشنهادات اگر آنها آماده نیست به آمده تا با ایده های خود را. بحث در مورد چارچوب زمانی برای اصلاح مسائل و نگه دارید و آنها را پاسخگو باشد.

      • می تواند ایده های دیگر و آموزش های مختلف شغلی نقش تنظیم برنامه خود را به یک, کمتر, زمان مشغول به کار بر روی تغییر تنظیمات نگرش و یا هر آنچه که متناسب با وضعیت

      • گرفتن ورودی خود را باید به کمک به آنها را از طریق در دنبال تغییر رفتار خود

    • اگر این رفتار تغییر نمی کند در زمان مشخص شده دوره شما ممکن است نیاز به نوشتن در این کارمند با یک برنامه نوشته شده است اقدام به اصلاح این موضوع است. باید فرد ثبت نام در این طرح اقدام و توافق به دنبال از طریق آن ظرف مدت زمان مشخص شده است.

    • اگر این رفتار ادامه با طرح نوشته شده است شما می توانید انجام دهید یا یک دوم نوشتن و یا حتی در نظر گرفتن ختم کارمند. مطمئن شوید که شما در حفظ و کتبی دنباله مقاله برای محافظت از خود و نگه داشتن آنها را پاسخگو باشد. اگر شما چیزی در شما هستند condoning رفتار و باعث منفی اثر دومینو است که می تواند در نتیجه حتی مشکلات بزرگتر و بیشتر کارکنان است که زیر سیاست های شما راه اندازی.

مثل یک تکه از پای بخش کردن آنچه شما می خواهید به تعمیر اول. رفع یک تکه از پای قبل از رفتن به تکه دوم پای. اگر شما را در برش بیش از حد بسیاری در یک بار شما ضعف و نا امید. این خواهد شد در نتیجه شکست. آن زمان برخی از زمان برای رسیدن به این سطح از زمانی که شما نیاز به آن را تعمیر.

اگر شما در حال رفتن در مسیر اشتباه و سپس شاید آن زمان برای ایجاد یک U-نوبه خود! اشفتگی فکری موقتی برای کشف مسائل خود را. آمد تا با یک طرح عمل. اجرای برنامه عمل خود را. قرار داده و رستوران خود را در مسیر درست!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *