ساده ملاحظات در طراحی رستوران

[ad_1]

مواد غذایی بزرگ و خدمات مشتری برجسته اغلب ذکر شده کلید به رستوران موفقیت است. در حالی که کیفیت مواد غذایی و خدمات دو پایه های موفق یک رستوران, رستوران خوب طراحی بسیار حیاتی است به مشتری ارضاء و موفقیت طولانی مدت است. طراحی داخلی خوب ایجاد یک زیبا و کاربردی فضای ناهار خوری است که باعث افزایش مشتری لذت بردن از وعده های غذایی و دام مهمانان به بازگشت.

ایجاد بسیار عالی تجربه ناهار خوری برای مشتریان نیاز به یک توازن طراحی ملاحظات فنی و عملکرد است. در حالی که برنامه ریزی رستوران داخلی در نظر معماری و زیرساخت های این ساختمان است. ایجاد یک طرح هماهنگ با ترکیب موجود جنبه های ساختار با توجه به جزئیات در چند حوزه کلیدی.

مشتریان

شروع با شناسایی انتظارات از این رستوران مشتریان هدف. برای مثال, ناهارخوری زیبا, مشتریان ممکن است انتظار می رود فضای بیشتر و حفظ حریم خصوصی در هنگام پذیرائی از مهمانان از گاه به گاه بیشتر موسسات. خانواده ها با کودکان ممکن است ترجیح می دهند در یک محیط آرام است که تجدید نظر به کودکان است. درک نیازهای مهمانان اجازه می دهد تا صاحبان به منظور توسعه یک طرح است که بخواهد مشتریان.

اتاق ناهار خوری

هنگامی که برنامه ریزی اتاق ناهار خوری در نظر گرفتن تعداد مهمانان انتظار می رود در اوج وعده غذایی ساعت. یک رستوران خوب طراحی خواهد جای این تعداد در حالی که حفظ مشتری راحتی. مشتریان باید قادر به حرکت در اطراف به راحتی و ناهار خوردن بدون احساس شلوغ است.

ایجاد فضای مناسب با انتخاب مبلمان با رنگ و روشنایی مناسب برای رستوران تم و مشتریان. صاحب یک خانواده دوستانه رستوران به عنوان مثال ممکن است را انتخاب کنید رنگ های روشن و روشنایی برای ایجاد محیطی مناسب برای کودکان است. که به رستوران بزرگسالان تهیه و ناهار خوری زیبا را انتخاب کنید اغلب بیشتر مقهور روشنایی و مبلمان است که ایجاد یک محیط صمیمی.

نوار

صاحبان رستوران ها که در خدمت به الکل ممکن است از ایجاد یک نوار جداگانه منطقه است. یک بار به عنوان مکانی برای مهمانان به سفارش یک نوشیدنی و استراحت در حالی که در انتظار نشسته است. این منطقه همچنین اجازه می دهد تا تک مشتریان به نشستن برای یک وعده غذایی بدون انتظار برای یک جدول. در رستوران با سنگین آخر هفته ترافیک نوار منطقه باید به عنوان بزرگ به عنوان فضا اجازه می دهد تا.

آشپزخانه

یک رستوران در خدمت وعده های غذایی با کیفیت بالا نیاز به یک طراحی خوب ، آشپزخانه باید قادر به جای تمام تجهیزات لازم به همراه تمام نیاز کارکنان آشپزخانه. شامل مناطق برای آماده سازی مواد غذایی و ذخیره سازی و حمل و نقل. زمینه را برای دست زدن به محموله و شستن ظروف نیز لازم است. به خوبی برنامه ریزی شده آشپزخانه اجازه می دهد تا رستوران به کار موثر حصول اطمینان از رضایت مشتری.

دستشویی

زمانی که فضا اجازه می دهد تا یک رستوران دستشویی های عمومی باید قادر به جای چندین مهمانان. جداول باید واقع دور از دستشویی و یا از آنها جدا شده توسط پارتیشن. اگر ممکن است کارمند دستشویی باید واقع دور از دستشویی های عمومی.

کارکنان و فضای اداری

رستوران طرح باید شامل یک فضا برای کارکنان به فروشگاه وسایل شخصی خود را. یک رستوران را باید به یک منطقه امن و مناسب برای نگهداری پول و موارد مهم و یا اسناد و مدارک. در حالت ایده آل فضای اداری باید در واقع در پشت این طرح است.

در تمام مراحل از رستوران برنامه ریزی, حفظ مشتری نیازها و انتظارات در ذهن است. با ملاحظه و توجه به این اطلاعات اجازه می دهد تا رستوران برای ایجاد یک محیط ناهار خوری که مشتریان را تشویق می کند به آمدن نگه دارید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *