فروش رستوران – چرا شما باید سعی کنید برای انجام این کار در خود

[ad_1]

شماره یک – روابط احساساتی به رستوران خود را. رستوران خود را به احتمال زیاد چیزی است که شما باید از ابتدا ساخته و شما را به تماشای آن را رشد و رونق و مراقبت از خانواده خود را نیاز دارد در طول سال. این به این معنی خود را از رستوران که نوزاد خود را و در حال حاضر که شما را ساخته اند تصمیم به فروش وجود خواهد داشت لحظات پشیمانی و پیوست های عاطفی حتی اگر شما در حال فروش آن را برای دلایل درست.

هنگامی که شما کار با یک خریدار بالقوه آنها خواهد بود به دنبال پیدا کردن گسل با رستوران خود را برای توجیه خود قیمت را ارائه می دهند. بنابراین اگر آنها می گویند چیزی شبیه “من سعی کردم اسپاگتی و سس بیش از حد نمک” شما به احتمال زیاد خواهد شد به جرم در صورتی که این دستور العمل خانواده است که تصویب شده است برای نسل های. اگر شما فروش از طریق یک کارگزار رستوران آنها را متمرکز به نمایندگی از معامله و معامله انجام می شود منهای احساسات. این سناریو خیلی متفاوت تر از اگر شما سعی می کنید به فروش رستوران خود را بر روی خود را.

شماره دو – هر کس در چیزی خوب است و استعداد خود را بهتر است با استفاده از در حال اجرا یک رستوران. یک رستوران حرفه ای کارگزار استعداد نهفته در فروش رستوران. شما خود را گرفته اند و موفق به آن را رشد و رونق و شما به احتمال زیاد عالی آشپز و یا شما آموخته خانواده سالم در خانواده ، به طور متوسط اکثر صاحبان رستوران ها به ویژه افرادی که لذت بردن از خدمت و سرگرم کننده مردم. آنها لذت بردن از “دست” بخشی از در حال اجرا یک کسب و کار و حل مشکلات در زمانی که متصدی بار و ماشین ظرفشویی هر دو تماس در بیمار است. به طور معمول صاحبان رستوران ها علاقه مند هستند و نه در فکر کارهای اداری و حسابداری است یکی دیگر از عنصر لازم برای اجرای موفق یک رستوران.

هنگامی که شما در حال فروش رستوران خود را خریدار است برای رفتن به تمرکز بر اطلاعات حسابداری و حسابداری سوابق به آنها کمک کند با ساخت یک پیشنهاد. شما باید از خود بپرسید اگر شما می توانید مدیریت رستوران خود را در حالی که به طور همزمان صحبت به خریدار است. به یاد داشته باشید که خریدار می تواند مراقبت کمتر مورد اینکه آیا یا نه آنها نشان می دهد تا در طول خود را در شلوغ ترین زمان از جمله بین ظهر و 6 بعد از ظهر روز یک شنبه. به عنوان یک نتیجه, شما را پیدا خواهد کرد خودتان انجام بیش از آنچه شما کمتر خوب و کمتر از آنچه شما بسیار خوب است که در حال اجرا رستوران.

کسب و کار رنج می برند در غیاب شما و معامله با شکست مواجه خواهد شد با توجه به فقدان مهارت های کارگزاری. به جای آن شما باید به نوبه خود فروش به یک رستوران حرفه ای کارگزار است که کار خود را می داند در حالی که شما تمرکز بر آنچه شما انجام می دهند بهترین و حفظ سود.

شماره سه – فقط به خاطر شما دریافت پیشنهاد معنا نیست که رستوران خود را فروخته است. رسیدن به یک پیشنهاد است که شما هر دو موافق در ساده ترین بخشی از یک معامله است و تنها آغاز این روند است. خریداران و فروشندگان است که توافق بر سر قیمت مشکل نیست برای قرار دادن با هم. بخش دشوار است برگزاری این معامله هم تا بسته شدن آن است که در آن یک رستوران کارگزار می تواند کمک فوق العاده ای با دیدن این معامله از طریق به اتمام است.

رستوران بروکر کار آغاز می شود هنگامی که خریدار و فروشنده توافق بر سر یک پیشنهاد است. مدت کوتاهی پس از, خریدار آغاز خواهد شد به قرار دادن هر عنصر از معامله در زیر میکروسکوپ که واقعیت را درگیر می کند که او در این معامله برای مسافت های طولانی. در این نقطه وجود دارد فرصت های متعدد برای رسیدگی به فروپاشی ارسال قرارداد به همین دلیل است که لازم است به یک رستوران بروکر کار با شما.

رستوران بروکر کار اطمینان خریدار است که پرداخت نشده حق رهن است نه یک فاجعه است و می تواند حل و فصل در بسته شدن. او همچنین کمک به فروشنده قرار دادن دو سال, اظهارنامه مالیاتی با مهر در آنها از سرویس درآمد داخلی و کمک به فروشنده با مالیات بر فروش کالا از نامه از دولت است.

از طرف دیگر این بروکر کار با خریدار زمانی که او می یابد وجود دارد این است که یک لیست از اقلام در نتایج بازرسی که نیاز به ثابت و با فروشنده زمانی که او می یابد او در گیر مشروب مجوز در طول دوره گذار است. در یکی دیگر از سناریو کارگزار کار با وکیل برای خریدار که حاضر به بستن بدون تکه کاغذ و سپس به توضیح و فروشنده که در آن او می تواند به دست آوردن تکه کاغذ مورد نیاز توسط خریدار وکیل. در ضمن این کارگزار است که با گرفتن گرما از هر دو طرف در حالی که نگه داشتن خود را خنک بنابراین معامله را به تمام راه را به جدول بسته شدن.

جای تعجب نیست که رستوران کارگزاران اغلب شنیدن “این معامله هرگز اتفاق افتاده است بدون تو.” کارگزاران مجهز به مهارت است که لازم است برای جلوگیری از برخورد از مسیر خارج و آوردن آن را به عقب به ثمر زمانی که اختلافات. بدون کارگزار رستوران شما باید کمتر از 1 در 20 شانس از این قرارداد ساخت آن را تمام راه را به سمت بسته شدن جدول به همین دلیل است که شما واقعا نیاز به یک کارگزار رستوران به فروش رستوران خود را.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *