مقایسه استراتژی بازاریابی تجزیه و تحلیل بین استارباکس و Caffe Nero

[ad_1]

استارباکس به تصویر می کشد خود را به عنوان با کیفیت بالا قهوه برای طبقه بالا و با قیمت کمی بالاتر از قهوه از کافه نرم افزار Nero. از آن باقی می ماند درست به آن آمریکایی اصالت و تاکید می کند تنها در آن طیف گسترده ای از نوشیدنی های قهوه تنها با چند میان وعده و دسر. جدای از آن, Starbucks متمایز خود را از کافه های دیگر با ارائه یک جو راحت با امکانات Wi-Fi تا مشتریان خود را می توانید لذت بردن از گشت و گذار در وب در حالی که نوشیدن قهوه خود را.

از سوی دیگر Caffe Nero بر روی آن مخلوط ایتالیایی و فسادهای خود را به عنوان نه تنها یک کافه اما همچنین یک بار و رستوران. آن را کاملا یک منوی گسترده با انواع غذاهای محبوب ایتالیایی. با توجه به این که بسیاری از مردم بازدید Caffe Nero به وعده های غذایی به جای فقط یک فنجان قهوه است. آنها به ارمغان آورده اند خالص اروپایی پرنیان به کافه نتیجه باقی مانده درست به اصالت خود را. برای راحتی مشتریان خود و برای اضافه کردن به خود جذب آنها را نیز راه اندازی کارت های وفاداری.

استراتژی بازاریابی:

استراتژی های بازاریابی کسب و کار کمک کند در ترویج محصولات و خدمات خود را در یک راه خاص است که آنها می خواهند به. در حالی که تجاری در اکثر نقاط مهم آنها سعی می کنید برای ایجاد یک تصویر نام تجاری خود را در ذهن مشتریان هدف خود را, بنابراین به عنوان برای رسیدن به هدف خود را فروش و مطلوب سهم بازار. استراتژی های بازاریابی کسب و کارها کمک در به دست آوردن مزیت رقابتی با غذا به کسانی که سوله های خاص که دیگران موفق به شناسایی. استراتژی های بازاریابی ابداع شده توسط سازمان های متفاوت در مدت یکی از برنامه های سال به آن گسترش بیش از چندین سال. بسیاری از عوامل در نظر گرفته شده که تدوین برنامه های بازاریابی و استراتژی های تعریف شده است که با محیط زیست است که در آن شرکت عمل می کند. این است که اغلب به عنوان یک SWOT (نقاط قوت ، ضعف ، فرصت و تهدید) تجزیه و تحلیل است که کمک می کند تا کسب و کار در تعیین مناطق که آنها می توانید استفاده از این مناطق است که آنها نیاز به مراقب باشید.

مهم ترین عاملی است که هر کسب و کار است به در نظر گرفتن زمانی که ایجاد آن استراتژی های بازاریابی است که رقبای خود است. رقبای اقدامات تاثیر بسیار زیادی بر روی آنچه که یک سازمان باید انجام دهد. در قهوه زنجیره صنعت در حال حاضر وجود دارد مقدار زیادی از مستقل کافی شاپ ها در انگلستان مانند محبوب ترین استارباکس, Monmouth, قهوه, قهوه, عطر سیب درخت و Caffe نرو. در این انتساب استراتژی های بازاریابی از هر دو استارباکس و Caffe Nero بررسی خواهد شد و پس از آن تجزیه و تحلیل انتقادی داده خواهد شد و از هر دو.

استارباکس

اولین استارباکس خروجی باز شد در سیاتل و بیش از سی سال پیش. امروز استارباکس با افتخار می ایستد در $4.1 میلیارد دلار با هزاران نفر از رسانه ها نه تنها در ایالات متحده بلکه در سراسر جهان است. بسیاری از شرکت ها را مورد مطالعه اسرار و استراتژی های اتخاذ شده توسط Starbucks در تلاش برای به یاد بگیرند که چگونه استارباکس رشد بسیار سریع است. بازاریابی استراتژی های اتخاذ شده توسط استارباکس در حال حاضر خواهد شد و در این انتساب (voteforus.com 2011).

منحصر به فرد استراتژی بازاریابی:

بازاریابی استراتژی اتخاذ شده توسط استارباکس باقی مانده است غیر متعارف. آنها نمی اتخاذ مشترک سبک از تبلیغات با استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی, آگهی های روزنامه و یا تبلیغات تلویزیونی. و نه آنها با تکیه بر کلمه از دهان به ترویج نام تجاری خود را.

کیفیت محصول:

مهم ترین چیز است که استارباکس هرگز از دست کنترل کیفیت خود را از دانه های قهوه. آنها اولین کسانی هستند که به معرفی ایتالیایی درست سوخته “اسپرسو” عطر و طعم به آمریکایی ها است. آنها توجیه خود را با کیفیت بالا با شارژ یک قیمت کمی بالاتر از بسیاری از کافه های دیگر.

محیط راحت:

یکی دیگر از تمرکز رسانه های استارباکس است که محیط زیست آنها ارائه در کافه ها را برای مشتریان خود. استارباکس همواره ترویج است که به عنوان مکانی مناسب برای استراحت زمانی که خارج از خانه و خارج از دفتر. آنها شروع به ارائه اتصال به Wi-Fi در این رسانه ها خود را به طوری که مشتریان خود را می توانید برای مرور اینترنت و همچنین در حالی که آنها لذت بردن از یک فنجان قهوه است.

رضایت مشتری:

رضایت مشتری است که قوی ترین نقطه مطلوب از استارباکس. هر مشتری که وارد یک استارباکس خروجی داده شده است مانند یک درمان خاص است که آنها واقعا احساس می کنید مثل آنها در یک محل خاص است.

استارباکس جامعه:

استارباکس واقعا گرفته شده استفاده کامل از آخرین اعتیاد به مواد مخدره رسانه های اجتماعی. آنها به تصویب رسید و آخرین استراتژی های بازاریابی در سراسر وب سایت رسانه های اجتماعی مانند ایجاد صفحات طرفداران در Facebook و Twitter به جایی که آنها در واقع پاسخ به تمام مشتریان و نگه داشتن در تماس با ارسال تصاویر و ویدئوها و همه آخرین اطلاعات تبلیغاتی.

نوآوری:

استارباکس همواره خود را نگه داشته منو تازه به طور مداوم در آینده با آیتم های جدید و مختلف می آمیزد و طعم دهنده در قهوه خود را. برخی از آخرین آمار نوشیدنی بوده است چای سبز اسپرسو با توجه به سلامت مصرف کنندگان آگاهانه همراه با چای سرد و لیوان خود را برای رسانه ها در آب و هوای گرمتر.

نام تجاری بازاریابی:

استارباکس همیشه به تصویر کشیده شده خود را به عنوان یک محصول با کیفیت بالا و در نتیجه تصمیم به تکیه بر کلمه از دهان ارتقاء تنها. این خدمت به یک بسیار مفید استراتژی بازاریابی به عنوان مقایسه به رفتن برای آگهی تبلیغاتی در مجلات و روزنامه ها و بیلبوردها و غیره. آنها به تازگی آغاز شده است با استفاده از رسانه های اجتماعی وب سایت ها در شیوه ای موثر ترین تا کنون. خود را در Facebook و توییتر صفحات ثابت کرده اند که بسیار مفید در ترویج تصویر از استارباکس در حالی که همچنین قادر می سازد آنها را به ارتباط مستقیم با همه مشتریان خود را بر روی یک پلت فرم

CAFFE NERO:

با توجه به رئیس Caffe Nero جری فورد (2008), Caffe Nero گروه با مسئولیت محدود است بزرگترین مستقل قهوه خرده فروش در انگلستان با بیش از 400 فروشگاه در بریتانیا’. تاسیس شد و در سال 1977 و امروز خود را در رسانه ها باز در خارج از کشور و همچنین در ترکیه و خاورمیانه است. آنها خود را متمایز از دیگر کافه را در انگلستان با تاکید بر این واقعیت است که آنها یک شرکت قهوه. هدف اصلی آنها همانطور که در کلمات جری فورد (2008), ‘است که به ارائه یک سبک اروپایی قهوه خانه تجربه ارائه حق بیمه اسپرسو مبتنی بر خوراک شناس قهوه ایتالیایی معتبر محصولات غذایی و یک فضای آرامش بخش در هر فروشگاه.

Caffe Nero داده شده است جوایز بسیاری را برای آن با کیفیت بالا قهوه در طول سال و به صورت برجسته خود تجربه ای که ارائه آنها در مغازه های خود را. Tatler دارای امتیاز Caffe Nero به عنوان ” بهترین اسپرسو این سمت میلان در حالی که ایگون Ronay دارای برچسب آن را به عنوان “سنتی ایتالیایی کافه”. Caffe Nero نیز داده شده است برچسب توسط مصرف کنندگان در بریتانیا به عنوان “انگلستان بهترین قهوه خانه” در نه سال متوالی (Allegra, گزارش, انگلستان راهنمای قطعی برای صنعت قهوه).

CAFFE نرو USP:

این Caffe Nero استراتژی بازاریابی بیشتر تاکید بر روی آن نقطه فروش منحصر به فرد است که خالص تم ایتالیایی. Caffe Nero تصویر می کشد خود را از بیش از فقط یک کافه. به جای آن ایجاد یک ترکیب کامل از یک کافه تقدیر, بار و رستوران. بنابراین Caffe Nero است نه تنها محدود به ارائه یک محل برای قهوه و تنقلات و نه شما می توانید وجود دارد فقط برای لذت بردن از یک وعده غذایی. آنها طیف گسترده ای از دسر های نفیس همراه با بسیاری از غذاهای ایتالیایی مانند, ایتالیایی, پیچد, سوپ, ساندویچ, پاستا و paninis.

CAFFE نرو بازار هدف

Caffe Nero عمدتا اهداف گردشگران در انگلستان یا ایتالیایی ها در جستجوی خود را, ایتالیایی, طعم در غذاهای. آنها با هدف قرار دادن درآمد متوسط گروه از مردم که در حال میانسال دانش آموزان و یا کسب و کار افرادی که ترجیح می دهند برای رفتن به یک کافه در طول ناهار خود را می شکند. بعلاوه, Caffe Nero تشکیل داده و با همکاری و معروف زنجیره ای خرده فروشی, فروشگاه, House of Fraser, با توجه به که در اطراف 145 کافه را باز کرد تا بسیاری از آن واقع شد در خانه از فریزر فروشگاه (جیمز وضعیت و تحلیل Caffe Nero گروه با مسئولیت محدود – جشن شهرستان

تجزیه و تحلیل انتقادی بین دو شرکت

در حال حاضر که یک پایه بررسی شده در استراتژی های بازاریابی در حال استفاده توسط هر دو استارباکس و Caffe Nero, تجزیه و تحلیل انجام خواهد شد در آنچه آنها را متمایز از یکدیگر است.

  • Caffe Nero و استارباکس در حال رقبای مستقیم اما Caffe Nero متمایز خود را از استارباکس توسط فروش ارزان قهوه از استارباکس.
  • Caffe Nero ارائه می دهد طیف وسیع تری از مواد غذایی همراه با آن قهوه نوشیدنی است که آن را متمایز از استارباکس است که چنین طیف گسترده ای از assortments.
  • Caffe Nero تصویب قوی موقعیت تجاری با تاکید بر آن به سبک اروپایی کافی شاپ نسبت به استارباکس است که منشاء آمریکایی. Caffe Nero دارای یک نقطه فروش منحصر به فرد که بر روی کافه قاره سبک در حالی که استارباکس است از سبک آمریکایی است.
  • استارباکس با موفقیت افتتاح شد هزاران نفر از رسانه های خارج از کشور و در بازار بین المللی, در حالی که Caffe Nero هنوز هم فاقد تخصص های بین المللی است و به تازگی افتتاح فروشگاه های خود در ترکیه و خاورمیانه است.
  • استارباکس به مقدار زیادی از رسانه ها در سراسر انگلستان در حالی که Caffe Nero کند کافی نیست رسانه ها در مرکز لندن.
  • Caffe Nero پتانسیل زیادی در حال رشد به دلیل آن لذت می برد بسیاری از نقطه فروش منحصر به فرد مانند آن خالص اروپایی صحت.

منابع

1. فورد, G, (2008), ‘بهترین اسپرسو این سمت میلان’

2. Voteforus.com (29 مارس 2011) استارباکس موفقیت این است که این کلمه از دهان/رسانه های اجتماعی/بازاریابی ویروسی استراتژی

3. James S, تحلیل وضعیت از Caffe Nero گروه با مسئولیت محدود – جشن شهرستان

4. VoteforUs.com استارباکس استراتژی بازاریابی موثر Unconventionally

5. Kembell, B, Hawks, M Kembell, S, پری, L, اولسن, L, 2002, ‘ابتلا به استارباکس تب’, Missouri State University. منتشر نشده.

6. Rajul (2010), ‘استارباکس در مقابل Caffe Nero مقابل کاستاریکا: چه کسی برنده است؟’

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *