نان سفید – بدنساز دشمن و یا بهترین دوست ؟

[ad_1]

نان سفید است که شاید شایع ترین مصرف کربوهیدرات منبع در آمریکای امروز است. تقریبا هر ساندویچ دستور داد از یک درایو-از طریق نشانگر هیئت مدیره شامل نان سفید به عنوان انجام جانبی ارائه شده در هر یک رستوران فانتزی. آمریکایی ها عاشق نان سفید و مصرف مقدار زیادی از آن را بدون فکر کردن. بدنسازان از سوی دیگر باید مسئولیت به بررسی رایج روزمره مواد غذایی برای تعیین اگر این منابع کربوهیدرات باید هر مکان و یا یک مکان محدود در بدنسازی منو.

وجود دو مکتب فکری وقتی که می آید به نان سفید به عنوان یک مواد غذایی برای بدنسازی اهداف است. اولین نظر این است که نان سفید بزرگ برای بدنسازی اهداف است. آن را به سرعت هضم که ارائه سریع کالری به مربیان به دنبال به دست آوردن جرم است. این سرعت هضم کربوهیدرات خورده پس از تمرین با یک منبع پروتئین ایجاد می کند مورد نظر هورمونی محیط زیست و در نتیجه بالاتر از سطح انسولین و بیشتر تستوسترون جذب در بافت. نان سفید به راحتی در دسترس است که آیا در خلال یا بیشتر مشترک در مستی فرمت از رستوران ها. شاید یک سینه مرغ در یک مستی است که سریعترین و ساده ترین راه برای قرار دادن پروتئین و سریع کربوهیدرات به بدن پس از تمرین ؟ کربوهیدرات وجود دارد کالری وجود دارد طعم و مزه است که وجود دارد سرعت وجود دارد و راحتی است که قطعا در حال حاضر. کامل کربوهیدرات?

دیگر فکر این است که نان سفید هیچ جایی در بدنسازی رژیم غذایی. سریع تحویل آن کالری منجر به ترشح انسولین می کند که کمک به ایجاد یک محیط آنابولیک اما ایجاد یک شانس بالاتری از اضافه کردن چربی بدن به عنوان به خوبی. این غنی سازی فرآیند حذف بسیاری از با ارزش ویتامین ها و مواد معدنی از نان است. نان سفید نیز شامل پردازش های پیچیده کربوهیدرات های نشاسته دار است که مورد استفاده توسط بدن موثر است. همچنین ممکن است به مصرف یک کیسه آرد. در حالی که نان بسته بندی ممکن است ادعا خوب ریزمغذی محتوا اما از آنجا که نیمی از این حذف در طول غنی سازی و پردازش. علاوه بر این عدم وجود فیبر به معنی نان سفر از طریق بدن خواهد بود آرام در بهترین حالت.

پاسخ همانطور که با بسیاری از چیزها در زندگی به احتمال زیاد نهفته در وسط. اگر مربی است دسترسی به دیگر کربوهیدرات منبع نان سفید را فراهم می کند سریع ترشح انسولین و مورد نیاز کالری است. پس از همه بد کالری بهتر از هیچ کالری که با ارزش عضله و بافت هدر رفتن است. برای مربیان به دنبال به دست آوردن توده هر منبع کالری از کربوهیدرات می تواند در زمان. اما دستاوردهای مطلوب به دست خواهد آمد با لیبرال استفاده از نان سفید و استفاده مکرر از کیفیت منابع کربوهیدرات مانند برنج و بلغور جو دوسر و سبوس جو دو سر جو دو سر سبوس غلات (یعنی Cheerios), گندم, پاستا تنوری چیپس کم چرب پاپ کورن و سیب زمینی شیرین, سیب زمینی, نان گندم, برخی از میوه ها (انواع توت ها بهترین هستند) و سبزیجات است. بدنسازان به دنبال به دست آوردن جرم باید مصرف نان سفید گهگاه و بدنسازان تماشای سطح چربی بدن باید با خوردن نان سفید به ندرت.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *