نوآوری – آنچه در آن است ؟

[ad_1]

با توجه به تحقیقات آلمان, 50 درصد از مالکان آن لذت ببرید در باغ 25% احساس می کنند که به باغ و 25% نفرت باغ خود را.

نقش خرده فروش است که برای ایجاد فرصت های سرگرم کننده برای دوستداران سرگرم کننده و برای تبدیل دیگر 50% به دوستداران سرگرم کننده.

این به این معنی شما باید مبتکر. نگه داشتن انجام آنچه شما باید همیشه انجام می شود و ما نمی خواهد تغییر پارادایم. اما از آن آسان است برای گفتن تبدیل به یک مبتکر, اما چگونه شما این را به عمل ؟

اولا شما نیاز به گوش دادن به مصرف کنندگان خود را. من توصیه می کنم شما گوش دادن به حداقل دو گروه. اولا بحث به مشتریان موجود خود را آنهایی که با داشتن سرگرم کننده و از آنها بپرسید که چگونه شما می توانید به منظور افزایش تجربه خود را. این می تواند انجام شود از طریق پرسشنامه خبرنامه و یا به سادگی صحبت کردن به مشتریان یکی به یکی.

دیگر 50% ممکن است نیاز به دعوت, به آنچه در آلمان تماس یک مشتری مجلس. این است که در آن یک گروه از مردم دعوت به باز کردن فروم به بحث در مورد ایده ها و راه حل های. من درگیر شده اند با مشتری مجالس و یا تمرکز بر گروه های متعدد کسب و کار.

من بهترین فرمول است برای تعیین یک چارچوب زمانی برای این نشست برای مثال سی دقیقه و پس از آن نگه دارید تا قاب زمان که ما باید احترام به مردم فشار زمان. من را محدود به حداکثر 20 نفر است. ارائه آنها را با قهوه/چای و بیسکویت اما نمی رشوه آنها را با تخفیف و یا هدیه برای حضور در. در زمانی که شما شروع یک جلسه شما به ندرت دریافت نظرات که با ارزش هستند; معمولا شما pats در پشت. اما با دقت احداث سوالات در نهایت مردم باز کردن و ارائه اطلاعات با ارزش شما نیاز دارید. کلیدی است برای گوش دادن اما اصلا توجیه هر چیزی.

داشتن گوش به مصرف کنندگان خود را, شما در حال حاضر باید یک فرصت به یک مبتکر. وجود تعاریف مختلف بر نوآوری و زمانی که من چک فرهنگ لغت من من آمد تا با تعریف زیر.

چیزی تازه معرفی شده از جمله به عنوان یک روش جدید و یا دستگاه;

اخبار; تجدد; بهبود; پیشبرد; اصالت

من می خواهم به نگاهی به نوآوری از یک خرده فروشی چشم انداز. نوآوری در ارائه آنچه که مصرف کننده انتظار ندارد در یک راه مثبت. نوآوری شگفت آور است مردم و به عنوان یک نتیجه تحریک کلمه از دهان بازاریابی برای کسب و کار شما.

نوآوران گوش دادن به مشتریان پیدا کردن آنچه که آنها انتظار می رود و پس از آن فراهم می کند غیر منتظره.

در بسیاری از کسب و کار و نوآوری برگزار می شود توسط مدیریت میانی. ترس از ناشناخته است بزرگترین دلیل نوآوری نتواند به محل. چه اتفاقی می افتد اگر آن کار نمی کند? و یا حتی بدتر, چه اتفاقی می افتد اگر ما نگاه می کند احمقانه در مقابل همسالان ما در صنعت و در مقابل مشتریان ما.

مشکل این است که مصرف کنندگان نمی خواهند شما را به بازی امن و آنها می خواهند شما را مبتکر و آنها شجاعانه شما را به لذت آنها را در راه های جدید است.

داشتن گوش به مصرف کننده ضروری است که شما اشفتگی فکری موقتی ایده با تیم و اکثریت در هیئت مدیره خود را به حمایت از نوآوری است. اگر شما انجام این کار, شما را پیدا خواهد کرد که اعضای تیم ملحق خواهد شد در با فرآیند نوآوری.

زمانی که نوآوری وجود دارد کلید سوال شما نیاز به خودتان بپرسید و تیم خود را:-

1. اگر ما بهترین بهترین در آنچه که ما انجام آنچه را که مصرف کنندگان انتظار از ما ؟

2. داشتن تعریف شده است که انتظار چه چیزی ما نیاز به انجام به بیش از آن در مشتریان چشم ؟

3. چه ایده های نوآورانه در حال وقوع در خارج ما در بخش صنعت است که ما می تواند معرفی به بخش صنعت?

4. تا به هر کسی که در حال حاضر معرفی این ایده را به ما صنعت ؟ اگر آن را هنوز هم ممکن است ارزش انجام می دهند اما آن است که یک ایده نوآورانه.

5. آیا سرمایه گذاری در این نوآوری توان توجیه مبتنی بر بازگشت سرمایه گذاری است که ما باید انتظار داشت ؟

مشکل یا فرصت با نوآوری است که هنگامی که شما معرفی چنین ایده مصرف کننده آن را دوست دارد اما دیگر در این صنعت می تواند به شما میخندند و مسخره ایده های خود را. نوآوران باید کمی دیوانه و قبول در ابتدا که ممکن است آنها را خوار با دیگر اعضای بخش خرده فروشی.

می خواهم برخی از ایده های دیوانه که کار کرده است ؟

این ایده ها ایده های نوآورانه اما در حال حاضر آنها در محل هستند و اگر شما آنها را کپی کنید تو یک “من”:-

1. معرفی یک انبار شراب به یک کتابخانه عمومی – گیاهشناسی فراز کتابخانه, نیوزیلند.

2. ارائه یک نوشیدنی ورزشی T. V. در مردان آرایشگری – Klouriz Rotorua, نیوزیلند.

3. یک بازیکن پیانو فوق پرتقال بازی های مورد علاقه خود را تنظیم میوه و سبزی فروشگاه – پیت Frootique, نوا اسکوشیا, کانادا.

4. معرفی یک Choco تصویب در شهرستان خود را برای فعال کردن مصرف کنندگان به بازدید از مغازه شکلات – تورین, ایتالیا.

5. گذاشتن سکه با بلیط هوا به استفاده از چرخ دستی خارجی در فرودگاه – Travel Agent, United Kingdom.

6. ارسال ‘با تشکر از شما’ کارت و تعریف غذا در یک رستوران اگر شما خرید یک تخت خواب – Jape را مبلمان Darwin, Northern Territory, استرالیا.

7. قرار دادن یک خرس غول پیکر در خارج از مرکز کنوانسیون مشابه به مرکز کنوانسیون – دنور مرکز کنوانسیون, کلرادو, ایالات متحده آمریکا.

8. ارائه تازه پخته شده کلوچه و قهوه در دندانپزشکی و اتاق انتظار Paddi Lunds جراحی دندان, Queensland, استرالیا است.

9. معرفی زرد مچبند برای حمایت از تحقیقات سرطان – لنس آرمسترانگ در تور دو فرانس برنده است.

و لیست در می رود.

همه این نوآوران اول بودند در این زمینه و قبول دیگران را کپی کنید برای مثال مختلف وجود دارد رنگ مچبند برای سازمان های مختلف در حال حاضر در بازار اما از آن است که یک رنگ زرد هر کس به یاد می آورد و تحسین.

آیا شما می خواهی نوآوری کنی ؟

من هفت مرحله برنامه ریزی برای یک مبتکر خواهد بود به شرح زیر است:-

1. واقعا گوش دادن به مشتریان و مصرف کنندگان

2. اشفتگی فکری موقتی نتایج خود را با تیم

3. طرح به بیش از انتظارات مصرف کننده

4. نگاه خارج از بخش خرده فروشی

5. برای اولین بار در بخش خرده فروشی

6. آیا گوش دادن به طالع خود را در درون صنعت

7. پررنگ و متفاوت آن را با خود نمایی می کنند اما آن را انجام دهد.

پس از رقبا شروع به بازدید از فروشگاه خود را و یادداشت برداری شما می دانید که شما آن را ترک خورده و شما می دانید که آن زمان به حرکت می کند. نوآوری یک طرز فکر آن است که یک سفر است; نه یک مقصد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *