چه کند همه اس ام اس بازاریابی عبارتند از ؟

[ad_1]

متن پیام بازاریابی است که یک راه برای رسیدن به مشتریان از طریق اس ام اس. با استفاده از یک برنامه مبتنی بر وب شما می توانید ارسال انبوه متون به اشتراک مشتریان و یا مصرف کنندگان که انتخاب کردن در برای همان. شما همچنین می توانید راه اندازی کمپین های که در آن کوپن فرستاده می شوند به طور خودکار در طول زمان تعامل با مشتریان در نظر سنجی و پرسشنامه و یا حتی اجرای یک قرعه کشی مسابقه.

شما باید بدانم چه بیشتر می تواند انجام شود تنها با یک متوسط مناسب است ؟ وجود دارد مقدار زیادی بیشتر در فروشگاه از آن به نظر می رسد ادامه خواندن بدانند. در اینجا برخی از چیزهایی اضافی شما می توانید با اس ام اس بازاریابی:

  • کوپن: ارسال وفادار خود را به مصرف کنندگان یا مشتریان معاملات منحصر به فرد. منحصر به فرد تولید کد کوپن است که شما ارسال به سراسر مصرف کنندگان خود را جلوگیری از غیر مشترکین را از بهره گرفتن از معامله خود را.
  • قطره مبارزات: خودکار پیام ها را می توان بسته به چه مدت شما مشتریان مشترک برای همان. در زمینه کوپن به عنوان مثال, شما ممکن است ارسال یک 10% تخفیف کوپن راست پس از ثبت نام یک 20% کوپن پس از 3 هفته و 50 ٪ تخفیف کوپن پس از 2 ماه از مصرف کنندگان خود را به اشتراک. این اجرا می شود به طور خودکار به عنوان به زودی به عنوان یک مشتری علائم بنابراین شما لازم نیست به خاطر ارسال پیام های شخصی.
  • نظرسنجی: توسط پیام کوتاه کلمات کلیدی مختلف مشتریان خود را می توانید در حال حاضر رایگیری ، تنها با استفاده از SMS. ترین خدمات به شما اجازه اجرای نظر سنجی که در آن شما جمع آوری پاسخ بیش از یک دوره از زمان و نمودار آنها را از داشبورد خود را آنلاین. برای تلفن های موبایل مناسب است ؟
  • گروه: شما همچنین می توانید تقسیم مشتریان به دو گروه بسته به کلمه کلیدی که پاسخ آنها به چگونه آنها رای دادند در یک نظرسنجی بر اساس کد منطقه ، بخش بندی مشتریان خود را به شما اجازه ارسال بیشتر هدف تبلیغات و کوپن است که بیشتر شخصی و آنها را مربوط به آن بیش از حد.
  • ارسال عکس و فیلم: سرویس پیام چند رسانه ای (MMS) بازاریابی نسبتا جدید توسعه است که در آن شما می توانید ارسال عکس و فیلم به مشتریان. این امر به ویژه مفید است اگر شما می خواهید برای ارسال یک بروشور و یا منوی رستوران به یک مشتری.
  • محل سکونت مبتنی بر بازاریابی: ارسال پیام های مختلف به مشتریان بسته به موقعیت خود را. برای مثال: اگر یک مشتری است که در اطراف رستوران خود را, شما می توانید آنها را ارسال یک متن اطلاع رسانی به آنها در مورد ظرف روز و یا تخفیف در دسترس در رستوران خود را.

همیشه به یاد داشته باشید مشتریان باید قادر به انتخاب کردن در هر زمان. خوشبختانه اکثر (اگر نه همه) متن بازاریابی خدمات در حال راه اندازی در این راه به طور پیش فرض. ولی شما در هر صورت باید به یاد مشتریان انتخاب عبارت یعنی “پاسخ متوقف به انتخاب کردن از پیام”

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *