چگونه به بهبود خود را در حضور رسانه های اجتماعی

[ad_1]

رسانه های اجتماعی بزرگ است و عمدتا در قلمرو ناشناخته برای بسیاری از کسب و کار و سازمان ها. همه ما ممکن است یک Facebook صفحه: اما چگونه می توان بهترین استفاده از این منابع برای به دست آوردن بیشتر از آن ؟ به عنوان جهان همچنان به تمرکز بر روی اینترنت به عنوان یک منبع اطلاعات و فرصت های بازاریابی, همه نیاز به شروع به بازی. از Facebook به توییتر و LinkedIn به Fastpitch لیستی از سایت های شبکه های اجتماعی و روش های بازاریابی به رشد خود ادامه. اگر شما می خواهید به بهترین استفاده را از حضور خود را آنلاین در اینجا چند راهنمایی برای این فرایند را آسان تر و سازنده تر است.

حفظ مطابق تصویر نام تجاری

در ابتدایی ترین سطح شما نیاز به ایجاد یک کسب و کار سایت که مشابه نام تجاری خود را. خیلی از مشتریان خود را درک شرکت شما می آید از بصری و سمعی پیام های شما در حال ارسال کردن. بنابراین مهم است که برای تکثیر این پیام در بازاریابی ویروسی خود را در سایت. نگه داشتن پیام های شما ارسال مطابق با تصویر شرکت شما در حال به تصویر کشیدن. تمرکز در زیر قرار دهند شرکت ها برای کمک به ایجاد هم افزایی بین محصولات یا خدمات خود را. و ایجاد بحث های است که تشویق خلاقانه افکار و بحث و گفتگو در درون و در مورد صنعت خود را.

ارزش زیر

ثانیا مطمئن شوید که هر کسی که سکندری بر روی صفحه خود را می شود روشن و مختصر ایده که شما چه کسی هستید و چرا شما انجام آنچه شما انجام می دهند. در حالی که آن را ممکن است بزرگ برای به دست آوردن طرفداران بیشتر و پیروان شما همچنین می خواهید مطمئن شوید که شما همیشه با تمرکز بر بازار هدف خود را. مطمئن شوید که مشخصات خود را در بخش نه تنها جزئیات محصول خود را اما همچنین مربوط به کسب و کار خود و هسته ماموریت ها و ارزش ها.

به همین ترتیب اولین چیزی که کسی را ببینید که بازدید از صفحه شما لیستی از تازه ترین نظرات و فعالیت های. این اطلاعات بسیار مهم است. مطمئن شوید که شما به طور مستمر ارائه تازه و منحصر به فرد و مطالب مفید در سایت شما. همچنان به فشار خود فرصت های بازاریابی به طور منظم ارائه راهنمایی کوپن و یا مشاوره. را Qdoba مکزیکی رستوران Facebook صفحه, به عنوان مثال. این رستوران به تازگی آگهی رایگان tacos از 10 صبح تا 1 بعد از ظهر در محلی خیابان جشنواره. در حالی که بسیاری از مشتریان خود را به استفاده از این پیشنهاد آن است که یک ابزار بازاریابی بزرگ است که می رسد به مشتریان فعلی و بالقوه و توسعه قوی مثبت برداشت از این نام تجاری.

بود وجود دارد

هنگامی که شما خود را ایجاد صفحات رسانه های اجتماعی آن نیز بسیار مهم است برای ادامه به نظارت و به روز رسانی آنها. قدیمی سرود “وجود” است که یکی از خوب به دنبال در اینجا. Qdoba نشانی از یک کار بزرگ از این عنوان است. آنها به طور مستمر در پاسخ به پیروان خود’ نظرات و فراهم کردن لمس شخصی. شما باید برنامه حداقل حداقل 15 دقیقه در هر روز در هر سایت که شما درگیر در پاسخ به نظرات, ایجاد رقابت و یا جستجو برای ارتباطات جدید. اگر شما وجود دارد برای مدیریت و هدایت محتوا است که شامل در صفحه خود را, شما نمی قادر خواهد بود برای دریافت خود را با نام تجاری پیام ،

تعامل با پیروان خود را

اگر شما می توانید سرمایه گذاری بیش از 15 دقیقه در هر روز در هر سایت سعی کنید به تمرکز بر روی ارائه, ارزش, مطالب جذاب برای پیروان خود و اطلاعات تماس. شروع شده توسط ارائه مطالعات مورد خاص و یا بازخورد مشتری است که شما را دریافت کرده اند. به عبارت دیگر شما باید با تکبر راه رفتن! چرا باید به کسی اعتماد محصولات یا خدمات خود را? پیروان خود را از همه نظر خود را به عنوان هر یک از دیگر همسالان. اگر شما می توانید پست مثبت پاسخ مشتری (یا بهتر است شخص دیگری ارسال نظر مثبت خود را در صفحه) و سپس آن را معادل یک دوست خوب به توصیه. راه دیگری که می تواند ترکیب بیشتر تعامل عمومی است که به ارائه موثر و یا جذاب نظرات و یا سوالات و درخواست نظرات دیگران. آیا شما علاقه مند به تکنولوژی ؟ سعی کنید از ارسال یک سوال در مورد شایستگی های جدید 3-D تلویزیون. آیا شما یک آژانس مسافرتی? چگونه در مورد درخواست پیروان خود را به شما بگویم در مورد خود را در مکان مورد علاقه برای رفتن در تابستان ؟ نه تنها شما دریافت پست اما مردم باز خواهد گشت و هر که اغلب به عنوان خوانده شده از طریق اضافی و پاسخ به منظور دریافت ایده های جدید و دیدن نظرات دیگران.

این که آیا شما در حال اجرا یک کسب و کار کوچک و به مسئولیت برای مدیریت این سایت های رسانه های اجتماعی و یا شما یک کارمند اختصاص داده شده در این کار کمپین بازاریابی فقط مطمئن شوید که برای ورود در نظر و خلاق با چگونه شما با استفاده از این سایت. تعامل با مشتریان خود را و شما خواهد شد پاداش.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *