یک مقدمه کوتاه به کار به عنوان یک پیشخدمت

[ad_1]

بسیاری از مردم کشیده شده به جداول انتظار زیرا می توان آن را یکی از سریعترین راه برای ایجاد برخی از پول نقد. جهانی تقریبا در هر رستوران و نوار ارائه می دهد پیشخدمت یک پایه دستمزد ساعتی به علاوه هر یک پیشخدمت را بدست آورده و نکاتی از مشتریان راضی است که بیشتر از نه مستقیما به پیشخدمت جیب. در امریکا مرسوم نکته درصد بین 15 و 20 درصد است. در اروپا اوج کمتر رایج است به عنوان پیشخدمت به طور کلی ارائه شده بالاتر دستمزد ساعتی. (در ایالات متحده فدرال حداقل دستمزد برای خدمت بالاتر از 2 دلار در هر ساعت, هر چند بسیاری از رستوران ها پرداخت بیشتر از آن.)

به علاوه پیشخدمت کار اغلب ساعت های انعطاف پذیر. در بسیاری از رستوران ها کار می کنند هنگامی که به مشتریان وجود دارد; اگر ناهار خود را با عجله می میرد در 1:30 p. m. به جای آن از حد معمول 3 p. m. شما زود به خانه بروم. شام سرور صبح و بعد از ظهر خاموش (اغلب مشکلات ناسازگار بودن در تا 4 یا 5 بعد از ظهر) بنابراین در طول روز قرار ملاقات و یا وظایف بسیار آسان است به جای.

اما آنچه شما باید درک کنند اولین و مهمترین این است که هر منتظر تجربه کاملا منحصر به فرد است. با توجه به استقرار مشتریان فضای شخصی و مهارت سطح انتظار می تواند فوق العاده سودآور و یا اتلاف وقت و انرژی خود را. معمولا انتظار شغل در high-end رستوران ها و کافه ها پرداخت بیشتر و ارائه بهترین فرصت برای راهنمایی – بالاتر افراد بیل بیشتر آنها نکته خود را به پیشخدمت. البته این مشاغل اغلب نیاز به سطح بالاتری از مهارت به عنوان به خوبی. اگر شما نمی دانید که چه “Crumber” است و یا چگونه به استفاده از یک برش فویل زحمت استفاده در باشگاه و یا نخبگان شهری نوار و جلو پنجره.

در حالی که می توان آن را سودآور فکر نمی کنم انتظار جداول آسان است. یک رستوران معمولی یا نوار تغییر اجرا می شود از 5 تا 10 ساعت های طولانی که در طی آن پیشخدمت در حال تنظیم جدول برای شب نورد نقره یا تاشو دستمال در حال اجرا سفارش نوشیدنی و از نوار گرفتن سفارشات از مشتریان و توضیح آنها به سرآشپزها حمل کامل سینی غذا, دوره های اصلی و دسر به شام و مراقبت از این لایحه. سینی غذا می تواند بسیار سنگین و بی دست و پا به مانور و نوشیدنی ها اغلب به لبه پر شده و نیاز به تمرکز و تعادل آنها را به جدول unspilled. اشتباه نکنید در مورد آن جداول انتظار است طاقت فرسا ،

به علاوه انتظار جداول می تواند تلفات در حس خود را از سلامت عقل. پیشخدمت هستند میانجی بین مشتریان و سرآشپزها به طوری که آنها اغلب به انتقاد از هر دو طرف. اگر یک کسی که شام میخورد ندارد و یا مواد غذایی خود را – به هر دلیلی – پیشخدمت باید برای اصلاح این وضعیت. مشتریان می تواند ضربه زننده خواستار تغییرات به هر نوشیدنی و یا غذا – چیزی سرآشپزها نمی خواهم به انجام. برخی از مردم ممکن است “ناهار خوردن-و-داش” ترک پس از خوردن اما قبل از پرداخت خود را بررسی کنید و حدس بزنید که چه کسی می پردازد و برای خود غذا ؟ (بله – شما انجام دهد.) حتی زمانی که مشتریان پرداخت برای مواد غذایی خود را, آنها گاهی اوقات می خواهید به چانه زدن بیش از قیمت گذاری است که می تواند خسته کننده باشد.

اگر شما خوب با مردم باید مقدار زیادی از صبر و مثل یک گام سریع انرژی بالا حرفه ای جداول انتظار را برای شما کامل است. انجام یک کار خوب در انتظار شما و شما می توانید ارتقا به مدیر رستوران یا حتی Maitre می خواهم. بازدید از انتظار مشاغل برای اطلاعات بیشتر.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *